ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ .
Η Διοίκηση της Επιχείρησης ΖΑΡΡΑΣ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑ Α.Ε., με δραστηριότητα Τεχνικά Δημόσια έργα και παραγωγή-πώληση Σκυροδέματος, Αδρανών υλικών και Τσιμεντοπροϊόντων με την πολιτική της για την ποιότητα δεσμεύεται να ικανοποιήσει τις εξής απαιτήσεις που αποτελούν τους στόχους ποιότητας:
- Τα προϊόντα που παράγει και οι υπηρεσίες που παρέχει (τεχνικά έργα) πρέπει να πληρούν το επίπεδο ποιότητας, το οποίο καθορίζεται από τις απαιτήσεις-προδιαγραφές που τίθενται από το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο και από τους πελάτες της.
- Το περιβάλλον εργασίας να είναι ασφαλές για τους εργαζομένους και το περιβάλλον
- Την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών και ανταπόκριση στα παράπονα
- Την συνεχή προσπάθεια για βελτίωση
Η παραγωγή σκυροδέματος ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του Κανονισμού Τεχνολογίας Σκυροδέματος ΚΤΣ-97, και του προτύπου ΕΝ 206-1. Η παραγωγή αδρανών υλικών ΕΝ 13620, ΕΝ 13242. Η παραγωγή τσιμεντοπροϊόντων ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των προτύπων ΕΝ 1336 και ΕΝ 1340 για την σήμανση τους με CΕ, στις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 89/ 106 και 93/68, της Εθνικής Νομοθεσίας (Π.Δ 334/ΦΕΚ 176/Ζ5/ 10/ 1994 για τα Προϊόντα Δομικών Κατασκευών) και του Ευρωπαϊκού κανονισμού 305/2011 για τα δομικά υλικά.
Η εταιρεία στελεχώνεται από άτομα με την κατάλληλη εμπειρία και τεχνογνωσία ενώ συνεργάζεται και με ειδικευμένους μηχανικούς και τεχνικούς, αξιοποιώντας τις υπηρεσίες τους. Επιπρόσθετα, η εταιρεία είναι εξοπλισμένη με άρτια και σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή, την οποία και συνεχώς αναβαθμίζει, για την βελτιστοποίηση των υπηρεσιών και προϊόντων της.
Οι στόχοι ποιότητας που θέτει η εταιρεία θα εξειδικεύονται και θα ποσοτικοποιούνται διαρκώς και θα ικανοποιούνται εφόσον η Διοίκηση και το προσωπικό της εταιρείας εφαρμόζουν και βελτιώνουν το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, κατά ΕΝ ΙSΟ 9001:2015
Προς την κατεύθυνση αυτή, η Διοίκηση της εταιρείας θα διαθέτει όλα τα απαραίτητα μέσα για:
- Την ενημέρωση του προσωπικού για την Πολιτική Ποιότητας και τους στόχους της επιχείρησης.
- Την κατανόηση, εφαρμογή και βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.
- Την τήρηση όλων των συμβατικών και νομοθετικών της υποχρεώσεων
- Την συνεχή κατάρτιση, ενημέρωση και εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού και την συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων στις διαδικασίες της εταιρείας, ώστε να επιτυγχάνεται ποιότητα και ασφάλεια.
- Την δημιουργία ενός ανοικτού καναλιού με τους πελάτες, ώστε να λαμβάνονται όλα τα μηνύματα θετικά ή αρνητικά για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες
- Την συνεχή μείωση των σφαλμάτων και παραλείψεων σε σχέση με την ποιότητα και την
- ασφάλεια
- Την εξασφάλιση των κατάλληλων πόρων (υλικών και ανθρώπινων), όπως κατάλληλο και ασφαλές περιβάλλον εργασίας και συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού, ώστε να επιτευχθεί ή μέγιστη δυνατή ποιότητα και ασφάλεια
- Την συνεχή προσπάθεια για προϊόντα και υπηρεσίες με βελτιωμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά
- Την συνεργασία με προμηθευτές και υπεργολάβους, οι οποίοι τηρούν τις προδιαγραφές ποιότητας της εταιρείας